Lees meer over deze opleiding

Voor veel mensen is het niet makkelijk om in de werkomgeving uit te komen voor de eigen mening, neen te zeggen, om te gaan met de boosheid van een collega of een leidinggevende, een conflict uit te praten of kritiek te geven of te ontvangen. Nochtans brengt dit vele mogelijkheden met zich mee. Net daarom wordt hier de nadruk gelegd op je verbale kwaliteiten en het verder ontwikkelen van deze kwaliteiten. Hierdoor wordt het voor anderen duidelijker wat je wensen zijn en kan men bovendien vaak voorkomen dat een gesprek escaleert.   

Vragen over deze opleiding?

Wat mag u verwachten in deze opleiding?

  • Wat is assertiviteit (niet)?
  • Kenmerken van assertief gedrag
  • De 4 gedragsstijlen 
  • Omgaan met stress bij het “neen” zeggen
  • Assertiviteitstechnieken
  • Verschillende soorten simulaties 
met één van onze professionele acteurs
,

Beleef een opleiding

 

,


Volg
- Demo: Omgaan met agressie


DATUM:
05 juni 2018

LOCATIE:
Hotel Pullman Brussels Centre Midi Place Victor Horta 1 B-1060 Bruxelles

De overgrote meerderheid van bedrijven en instellingen krijgt helaas te maken met verbale agressie. Het zijn vaak de medewerkers die hiermee geconfronteerd worden en ermee om dienen te gaan. 

Deze opleiding is een demo.

Klanten die voor Assertiviteit kozen, hadden ook interesse in: