Lees meer over deze opleiding
Vandaag de dag zijn de sociale media niet langer enkel maar het domein van de jongeren of liefhebbers. Iedereen is er vandaag aanwezig: van kinderen en grootouders tot staatshoofden, multinationals, uw klanten, maar ook uw medewerkers.
De nieuwe kanalen brengen ongekende mogelijkheden met zich mee, zeker als het over klantvriendelijkheid en marketing gaat. Ze bieden nieuwe kansen om u en uw bedrijf positief in de kijker te zetten, maar helaas ontstaan er ook vele nieuwe bedreigingen. Een ontevreden klant stelt u en uw bedrijf te kijk op het internet, een concurrent strooit leugens over u in het rond of een werknemer waar u recent afscheid van nam, haalt zijn verhaal. En uw klanten, die lezen mee...
Weten uw medewerkers wat ze wanneer mogen zeggen? Als iemand u prijst of een klaagzang over u afsteekt, hoe komt u dat dan te weten? Wat kan u vandaag nog doen om dergelijke scenario’s voortaan het hoofd te bieden?
Wat mag u verwachten in deze opleiding?
- Welke sociale media zijn geschikt waarvoor?
- Welke risico’s en kansen brengen de sociale media met zich mee?
- Hoe richt ik een social media team in, welke plaats nemen zij in in het bedrijf?
- Welke marketingkansen zijn er op de sociale media?
- Hoe zorg ik voor een gedegen voorbereiding en goedwerkend sociaal media plan?