Lees meer over deze opleiding

In de uitvoering van onze job komen we in teamverband vaak te staan voor gesprekken die een moeilijke boodschap inhouden. We willen deze boodschap op een zodanige manier brengen dat respect blijft bestaan en dat een positieve samenwerking naar de toekomst toe niet belemmerd wordt. Het controleren van onze eigen emoties en het inspelen op de reactie van onze tegenpartij is daarbij van uiterst belang en dat vergt een aantal specifieke inzichten en vaardigheden. 

Vragen over deze opleiding

Wat mag u verwachten in deze opleiding?

  • Een leidraad in het voeren van confronterende gesprekken
  • Do’s en don’ts in de voorbereiding, uitvoering en opvolging van confronterende gesprekken
  • Hanteringsschema’s voor slechtnieuwsboodschappen, feedbackgesprekken, verzuimgesprekken en ontslaggesprekken
  • Tips voor een positieve aansturing binnen een moeilijkere relatie met/onder collega’s
  • Inzicht in de mogelijke reactiepatronen van onze gesprekspartner
  • Verschillende soorten simulaties (met één van onze professionele acteurs)
,

,

Volg
- Demo: Omgaan met agressie

DATUM:
05 juni 2018

LOCATIE:
Hotel Pullman Brussels Centre Midi Place Victor Horta 1 B-1060 Bruxelles

De overgrote meerderheid van bedrijven en instellingen krijgt helaas te maken met verbale agressie. Het zijn vaak de medewerkers die hiermee geconfronteerd worden en ermee om dienen te gaan. 

Deze opleiding is een demo.

Klanten die voor Confronterende gesprekken kozen, hadden ook interesse in: