Lees meer over deze opleiding

In de uitvoering van onze job komen we in teamverband vaak te staan voor gesprekken die een moeilijke boodschap inhouden. We willen deze boodschap op een zodanige manier brengen dat respect blijft bestaan en dat een positieve samenwerking naar de toekomst toe niet belemmerd wordt. Het controleren van onze eigen emoties en het inspelen op de reactie van onze tegenpartij is daarbij van uiterst belang en dat vergt een aantal specifieke inzichten en vaardigheden. 

Vragen over deze opleiding

Wat mag u verwachten in deze opleiding?

  • Een leidraad in het voeren van confronterende gesprekken
  • Do’s en don’ts in de voorbereiding, uitvoering en opvolging van confronterende gesprekken
  • Hanteringsschema’s voor slechtnieuwsboodschappen, feedbackgesprekken, verzuimgesprekken en ontslaggesprekken
  • Tips voor een positieve aansturing binnen een moeilijkere relatie met/onder collega’s
  • Inzicht in de mogelijke reactiepatronen van onze gesprekspartner
  • Verschillende soorten simulaties (met één van onze professionele acteurs)
,

,

Volg
- Demo: Verbale agressiebeheersing (Via Virtual Classroom - VCR)

DATUM:
26 januari 2021

LOCATIE:
VCR via Zoom (in schrijven kan met max. 1 persoon per bedrijf)

In onze maatschappij worden we helaas steeds vaker geconfronteerd met verbaal agressieve personen. Hiermee omgaan is niet altijd evident. 

Deze opleiding is een demo.

Klanten die voor Confronterende gesprekken kozen, hadden ook interesse in: