Lees meer over deze opleiding

Meer en meer organisaties erkennen het belang van het managen en waarderen van diversiteit als sleutel tot succes en als bron van vernieuwing. Toch gaat dit niet altijd vanzelf. Vaak leven er immers veralgemeningen en stereotypen op de werkvloer die onrecht doen aan de complexiteit en dynamiek van de sociale werkelijkheid. Het is dan ook niet altijd evident om in elke situatie begrip op te brengen voor deze verschillen en in stressvolle situaties kan dit wel eens leiden tot conflict. De kunst ligt erin deze verschillen tussen mensen juist te benutten, waardoor iedereen profiteert van de diversiteit. 

Vragen over deze opleiding?

Wat mag u verwachten in deze opleiding?

  • Wat is diversiteit?
  • Onze waarden- en normenhiërarchie
  • De invloed van het referentiekader 
  • Valkuilen in interculturele communicatie
  • Diversiteitsbevorderende competenties
  • Verschillende soorten simulaties
 (met één van onze professionele acteurs)
,

 

,

Vraag aan 
Open Academy: Omgaan met een diversiteit aan klanten  
 

Voorlopig voorziet Crime Control geen Open Aanbod opleiding rond dit thema. Stuur ons een bericht wanneer u dit wel zou wensen.

Klanten die voor Omgaan met een diversiteit aan klanten kozen, hadden ook interesse in: